[ LUGOS ] dd

Matija Grabnar Matija.Grabnar na arnes.si
Pet Feb 12 09:30:41 CET 1999

> ojla!
>
> ali je mozno skopirati z 'dd' celoten disk na drug disk, s to razliko, da
> je prvi disk 4,3Gb, drugi 2,5Gb (podatkov na disku je za cca. 1.5Gb??? aja
> na particiji je wintendo os, in ima long names... ali je to mozno
> skopirat preko 'dd' ali je kaka druga moznost?

dd kopira dobesedno. Ce bos za tako kopiranje uporabil dd, bos dobil 2.5 Gb
disk, ki bo misli, da ima 4.3Gb. To bo ratalo zelo neprijetno, ko bo disk
skusal
pisati na sektorje, ki ne obstajajo.

Ce kopiranje s tarom ne zadostuje, bos najverjetneje moral kupiti partition
magic. Mislim da ta podpira tako kopiranje particij.
--
"My name is Not Important. Not to friends.
    But you can call me mr. Important"  - Not J. Important

Dodatne informacije o seznamu Starilist