[ LUGOS ] Netscape: compose message fonti

Ales Bardorfer alesb na flux.fe.uni-lj.si
Sob Feb 6 18:08:29 CET 1999

Zivjo!

Pred kratkim je ze bilo govora o prikazovanju iso-8859-2 fontov v
Netscape-u. Pri pregledovanju .html filetkov in branju (prikazovanju)
poste nimam problemov, ne glede na to, ali uporabljam fixed width ali
variable width fonte.
Problem pa se pojavi pri pisanju novih sporocil v text only obliki. Na
te fonte namrec ne vpliva nobena od nastavitev "for the encoding:
iso...2". Zmeraj so isti!
Ce pa vkljucim opcijo "By default, send HTML messages", in torej
posiljam posto v HTML obliki, pa so sumniki normalno prikazani
(uporabljeni so tudi tisti fonti, katere imam nastavljene).
Ampak vseeno, jaz bi rad tudi med pisanjem tekstovnih sporocil videl
sumnike!

Kje torej nastaviti fonte, ki se uporabljajo za text only pisanje
sporocil?
Ali ga, tako kot ponavadi, jaz kje serejm?

Uporabljam pa RH 5.2 in Netscape 4.07, ki pride zraven.

lp,
Ales

Dodatne informacije o seznamu Starilist