[ LUGOS ] :)

arso na e5.ijs.si arso na e5.ijs.si
Čet Feb 25 11:49:08 CET 1999

> eee....mislim da me niste razumeli kaj bi rad...mene zanima kak nardis z
> KDEmom to, da te ob bootanju masine lepo odpre Xe pa ti pokaze slikice od
> uporabnikov(ki jih jasno sam nastavis) pol pa odspodaj napises pass pa si

Drugace povedano, noces imeti console logina pac pa X login (widget).
Za to je zadolzen xdm ali v primeru KDE, predpostavljam, tudi kdm.
Enega od njiju mora poganjat init. Pa smo spet tam, kjer smo bili.
Si sploh preizkusil, kar ti je bilo svetovano?

> in..aha..pa da bi lahko pol ta shit killo (CTRL+ALT+BACKSPACE)....

Tole je pa malce nejasno.
Ce bi rad s kombinacijo tipk dosegel, da se konca tvoj xsession in
da se spet pojavi X login widget (X-i, pa slikce uporabnikov, pa pass
prompt), potem zgoraj povedano drzi.
Ce pa bi rad, da se tvoj xsession konca in da potem dobis console prompt,
pa zgornje ne drzi vec.

LP,

arso

Dodatne informacije o seznamu Starilist