[ LUGOS ] [ANNOUNCE] Slovenian-HOWTO, v2.0

Ales Casar casar na uni-mb.si
Čet Feb 11 00:14:11 CET 1999

On Wed, 10 Feb 1999, Primoz Peterlin wrote:

> Druga izdaja zbirke zapiskov o udoma=E8itvi Linuxa pri nas, znane tudi ko=
> Slovenian-HOWTO, je zaenkrat dostopna pri avtorju na spletni strani
> <http://sizif.mf.uni-lj.si/linux/cee/Slovenian-HOWTO.html>.

V teh straneh se najde oznaka

<META HTTP-EQUIV=3D"Content-Type" CONTENT=3D"text/html; charset=3DISO-8859-=
2">

ki pac doloca Latin2 nabor. A ne bi bilo namesto tega boljse spremeniti
koncno datotek recimo v .html-l2 in WWW serverju dopovedati, da bi za
tovrstne datoteke sam sporocil browserju v katerem naboru je napisana
doticna stran?

Mislim, da se v tem HOWTOju pojavi tudi moj priimek napacno zapisan kot
"Ca"sar. Pravilno je "Casar. Torej brez kljukice na s-ju.

V HOWTOju pogresam napotke, kako posamezni WWW server skonfigurirati, da
bo browserjem znal sporocati Latin2 kodni nabor pri ustreznih datotekah.
Dobro, to je bolj predlog za prihodnje verzije HOWTOja.

Ales

--=20
Ales Casar                  | InterNet: Casar na uni-mb.si, A.Casar na ieee.org,
Faculty of EE & CS          |           A.Casar na s-gms.ms.edus.si
University of Maribor       | DECnet:   RCUM::ALES
SLOVENIA                    | WWW:      http://www.el.feri.uni-mb.si/~ales/

Dodatne informacije o seznamu Starilist