[ LUGOS ] Windows95 - emulator

Roman Maurer roman.maurer na FMF.Uni-Lj.Si
Čet Feb 18 08:31:12 CET 1999

Bostjan.Kukovicic na vipap.si wrote:

> A ima mogoce kdo kaksne izkusnje s programom SoftWindows 95
> za UNIX To naj bi bil emulator Win 95 za Unix skatle.

Ja, pozitivne.  Z različico za SGI IRIX delujejo vsi programi,
ki sem jih preizkusil (vključno s Pajkom).  V SoftWindows 95
lahko dostopaš tudi do unixaških diskov delovne postaje in to kar
v Explorerju.

Če se prav spomnim je bilo nekaj težav le s tekstovnimi datotekami,
narejenimi v emulaciji MS-DOS-a - te so se zavedale svojih
unixaških korenin ...  Zdi se mi tudi, da stvar porabi 200 MB na
vsakega uporabnika, ki ne želi uporabljati privzetih nastavitev.

	Pozdrav,
	  Roman

Dodatne informacije o seznamu Starilist