[ LUGOS ] PGP 5.0i, glib rpm

Andraz Hvalica Andraz.Hvalica na amis.net
Pon Feb 1 22:37:23 CET 1999

>priporocam tudi uporabo orodja rpmfind, ki ga dobis na zgornjem naslovu
>in je v bistvu off-line iskalec rpm fajlov po indeks datoteki, ki jo
>vsake toliko d/las.

Ga ze iscem. Hehe, iskalnik iscem. :) No, sam da ga najdem, bo pa v bodoce
lazje... ;-)

PGP za linux pa ostaja neresen problem. V pomoci je omenjeno, da je preskok
z 2.6.3 na 5.0 ravno zato, ker simbolizira drugacnost - GUI. Moj PGP naj bi
torej imel (tudi) graficni vmesnik... :-|
To je tudi razlog, zakaj visim zdajle v Wintendih - tisti ukazni PGP je
zamudno uporabljati... :(

Spletni pozdrav!

		Andraz

Dodatne informacije o seznamu Starilist