[ LUGOS ] DON'T DELETE THIS MESSAGE -- FOLDER INTERNAL DATA

Ales Horvat ales.horvat na nevtron.si
Ned Feb 21 01:07:06 CET 1999

crt jakhel wrote:

> tole verjetno dela imap, na ta nacin si oznacuje, kje ima konec ze
> prenesenih headerjev. dvomim, da bi se dalo ukiniti brez posledic.

Ne bo drzalo. Isto dela moj pop3 daemon. Pojma nimam katera verzija ali
model je; sem ga skompajlal ze precej casa nazaj. Telnet na 110 pravi:

+OK POP3 vector.nevtron.si v4.47 server ready

Tega maila pa ne posilja klientom. Z njim si oznacuje, kaj je uporabnik
nazadnje prebral v primeru leave on server. (ceprav message obstaja
tudi, ce mas remove from server)

Dodatne informacije o seznamu Starilist