[ LUGOS ] ssh,telnet,edit,setkeycodes

Stojan Rancic stojan na nevtron.si
Tor Feb 23 20:20:51 CET 1999

On Fri, 23 Oct 1998 10:23:37 +0200, x wrote:

>problem:
>*povezava z winnt prek ssh ali telnet na linux
> imam tezave z editiranjem datotek zaradi dugacnih vrednosti posameznih tipk-
> F1-F12, pgup,pgdn,shift+sth....
> edini editor ki deluje kot bi bilo treba je joe, ampak mi ni vsec
>*povezava prek ssh linux/linux(isti pc)
>  lepse ampak se vedno mi ne deluje cut/paste v editorju ki ga zelim uporabiti
>  -mcedit.

Kateri SSH program uporabljas za dostop iz WinNT ? Najboljsa zadeva na
trziscu trenutno je SecureCRT, ki pa ima precej restriktiven download
policy in namrec ne dopusca downloada ne-ameriskim strankam . URL :
http://www.vandyke.com.

>  kako si spremenim tipke ?

V SCRT-u lahko premapiras celotno tipkovnico po svoji zelji, imas pa ze
nekaj predefiniranih sablon.

P.S.: v skrajnem primeru mi poslji private mail glede scrt-a...
                                GreetZ, Stojan

Help, I'm modeming! And I can't hang up!

Dodatne informacije o seznamu Starilist