[ LUGOS ] Ramdisk

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Pet Feb 26 17:13:01 CET 1999

Howdy!

> Sestavil sem eno 486 40, ki naj bi imela 4 Mb rama pa ga nasteje memtest
> na zacetku samo 3072 Kb, ceprav so notr 4 -je ram cipi (mi lahko kdo to
> razlozi).

Tezko razlozljivo. Morda je RAM defekten? Morda je v BIOSu kaksna
'staticna' nastavitev? Morda je kje kaj rama mapiranega?

> Glavni problem pa je v tem da ko hocem bootat linux z linux
> boot diska se ustavi pri sporocilu :
> RAMDISK: Compressed image found at block 0

Mislim, da je default velikost ramdiska 4MB. Sicer pa ti kar povem, da s
4MB rama ne bos prisel nikamor. Jaz sem zadnjic poizkusal z masino z 8MB
rama, pa mu ga je potem zmanjkovalo za poganjanje ukazov iz basha. Swap bi
sicer pomagal, ampak najprej je pa treba izvesti fdisk/mkswap/swapon, ce
pa sem hotel pognati fdisk, je pa zajavkal nekaj v stilu: fork(): not
enough memory.

Peace!
  Mkx