[ LUGOS ] lilo

GaDeK gadek na kibla.org
Sre Feb 10 20:37:25 CET 1999

Imam en mali problem .. na racunalniku mam 3 diske .. hda1 so winsuxi na
hda2 pa hda3 je linux na hdb pa je dos .. tretji disk ni pomemben ...
laufan RH5.2

to je izsek iz fdisk /dev/hdb

   Device Boot    Start      End   Blocks   Id  System
/dev/hdb1   *         1      826   832576+   6  DOS 16-bit >=32M

to pa je izsek lilo.conf za dos

other = /dev/hdb1
  label = d
  loader=/boot/chain.b
  table=/dev/hdb

ok to bi moglo po vseh pravilih spilat kolk se jaz na lilota spoznam, sam
vedno ko hocem bootat v dos se mi pojavi takoj ko pri lilotu d stisnem da
disk nima sistema oz da  bootable naj vstavim zagonsko disketo oz kaj pac
pise ... hmmm disk sem sprobo tako da sem odklopo vse razen tega diska pa
se mi je zadeva lepo zbootala v dos ... tak da hmmm jaz niam pojma kaj naj
se naredim so pliz help

		Just me

Dodatne informacije o seznamu Starilist