[ LUGOS ] PS Fonts.

Miha Tomsic miha.tomsic na guest.arnes.si
Pon Feb 1 19:40:52 CET 1999

	Hojla!

On Mon, 1 Feb 1999, David Gerbec wrote:
> Kje bi lahko naso LATIN2 fonte za PostScript?

Mislis Type 1? Z njimi je tezava, ker jih prakticno ni.
Jaz imam samo tri: Arial, Courier in Times New Roman najdes jih lahko na
ftp.arnes.si/software/unix/Latin-2-fonts/l2pfb005.zip

Ce pa mislis na printanje PS dokumentov, tako da izpisejo tudi nase znake,
pa mislim, da to pocneta programa enscript in ogonkify. Glej to listo
nekaj tednov nazaj...

	Mikka - aalte saakker...

 - Miha Tomsic --- C. na postajo 55 -- SI-1351 Brezovica pri Lj. --- SLOVENIA -
 - home-made -- electronics -- music -- industrial -- physics -- net -- linux -
 - phylosophy -- poetry -- arts ---- Lower Parts of Abdomen ---- Josef Banale -

Dodatne informacije o seznamu Starilist