[ LUGOS ] windowmaker

Ales Bardorfer alesb na flux.fe.uni-lj.si
Pon Feb 1 19:01:19 CET 1999

Ales Bardorfer wrote:

> Jaz sem to rocno naredil v ~/.Xclients. Ne vem pa, ce je mozno, da WindowMaker sam
> to kam zapise.

Se opravicujem! Seveda je mozno! In je tudi ze implementirano v menuju
Workspace/SaveSession. To si zapomni tudi geometrijo. Sicer si pa preberi komentar
v ~/GNUStep/Library/WindowMaker/autostart datoteki (Sicer je ta datoteka odgovorna
za start ne-X aplikacij na zacetku...). Da se namrec nastaviti eno spremenljivko,
da ob vsakem Exit-u shrani Session.
Tisto z ~/.Xclients je pa bolj kmecka varianta, ker zna WindowMaker to ocitno sam
narest.

lp,
Ales

Dodatne informacije o seznamu Starilist