[ LUGOS ] ISDN + 2.2.0 kernel

Bostjan Strumbelj Bostjan.Strumbelj na delo.si
Pon Feb 1 18:50:28 CET 1999

Najprej hvala Alanu za razsvetlitev glede ukaza halt :-))

... in potem vprasanje, je komu uspelo usposobiti ISDN z novim
kernelom? poskusil sem ze vse mozne isdn4linux variante, pri tem da
se mi nobena beta ne prevede do konca. Prevede se tekoca verzija,
mislim da zadnja z dnem 22.1.99. Kljub temu potem stvar ne deluje. Ko
zelim naloziti hisax modul je najpogostejsi rezultat "Operation not
supported by device" ...

V kernel sem vkljucil vse mozno (pa tudi pometal ven ...), tako da
glede kernela ne bi smelo biti problema. Gledal sem tudi spisek
potrebnih nadgradenj (poganjam RH 5.2, delno nadgrajen), pa imam kot
kaze vse potrebne stvari.

Adapter je ASUSCOM 128k interni + a/b

Da ne bo pomote, stvar je delovala z 2.0.36 in isdn4linux beta2.

No, ce imam kdo kaksen nasvet, prosim, naj ga deli vsaj z mano ...

Bostjan
---
Bostjan Strumbelj		     NeXTmail & MIMEmail
Slovenija                                    jan na delo.si