[ LUGOS ] QMail...

Rok Papez rok na slo.net
Sob Feb 6 00:22:57 CET 1999

On Fri, 5 Feb 1999 20:12:17 +0100 (MET), David Klasinc wrote:

> Um, glede na to, da je kar nekaj ljudi zdaj reklo, da imajo probleme z
>qmailom...
> Bi koga zanimalo, ce bi spisal en tak step by step manual?
>Pisal bi za qmail 1.03 in za slackware 3.5, ampak se mi zdi da to niti
>nima veze... :)

Bi bilo precej v redu..
Za zacetek pomaga ce izvedes ps ax | grep qmail in vidis ce imas
vseh 5 servisou (grep excluded).

Meni dela tezave ker je FQDN za moj server samo "Aurora" in ne pozre
tega :p. Vedno hoce posiljati nekaj remote na user na aurora.aurora.

>IBM  -- I Blame Microsoft
IBM - I Budala Moze
IBM - I do Blowjobs to Microsoft

best regards,
Rok Papez.

Student at Faculty of Computer and Information Science,
University of Ljubljana, Slovenia.

Dodatne informacije o seznamu Starilist