[ LUGOS ] Lugos in Hermes Softlab

Milan Gabor milan.gabor na uni-mb.si
Sre Feb 17 16:28:47 CET 1999

Hi!

Pravkar sem izvedel, da so bili predstavniki Lugosa na Hermesu in se
dogovorili o sodelovanju
med Lugosom in Hermes Softlabom.
Upam, da bodo tisti, ki so bili dali tudi uradno sporocilo.

Kolikor lahko jaz povem, je to, da je Hermes pripravljen sodelovati na
install festu v Mariboru.
Obljubljeno je, da se bo pomagalo, kolikor se bo dalo.
Ali z infrastrukturo, ali s pijaco, ....
Tole se bo trebalo se zmeniti, kar pa najvec pomeni je, da je
pripravljenost.

Torej je potrebno povedati s strani organizatorjev kaj bi rabili.

Berem prejsnji mail in vidim, da bi rabili HUB.
To na Hermesu tudi tukaj v MB ni blem :)

Torej bravo Lugos in bravo Linux !

lp,
MIlan

--
    |  MILAN GABOR                                      |
   |   |             are condemned to reinvent it,

Java could allow computer users to run numerous applicatons without
Windows, a
scenario Bill Gates once said "scares the hell out of me."
                           - Dan Goodin, CNET News

Dodatne informacije o seznamu Starilist