[ LUGOS ] Voice Modem

Alen Salamun snowman na hal9000.medinet.si
Pon Feb 15 10:18:21 CET 1999

Grega Varl wrote:

> Mene pa zanima ce je slucajno kdo kje ujel kaksni HOWTO o nastavitvah
> voice modemov.. *USR voice 56K V90* v mojem primeru, da bi se obnasali kot
> navadna tajnica in kako je z kvaliteto posnetkov pridobljenih s tem oz.
> podobnimi voice modemi ? V kaksnem formatu zapisujejo audijo datoteke,
> itd.
Hi!

jaz sem prez problemov uporabljal (oz. se uporabljam) moj USR Flash V.90
za sprejem voice in fax sporocil z paketom mgetty+voice. Ce imas Redhat
ga dobis v .rpm drugace pa na vseh velikih mirrorjih...

Lp, Alen
--
* E-Mail: Alen Salamun <snowman na hal9000.medinet.si> *

Dodatne informacije o seznamu Starilist