[ LUGOS ] Problemi z diskom

Boris Benko boris.benko na telekom.si
Pon Feb 15 08:52:30 CET 1999

BFeb 14 20:16:28 bibi kernel: hda: read_intr: status=0x59 { DriveReady SeekComplete DataRequest Error }

> Feb 14 20:16:28 bibi kernel: hda: read_intr: error=0x10 { SectorIdNotFound }, LBAsect=4734239, sector=2234336
> Feb 14 20:16:28 bibi kernel: end_request: I/O error, dev 03:06 (hda), sector 2234336
>
> Tega je na tone, zgodi pa se takrat, ko imam kar mocno diskovno aktivnost
> (updatedb, htdig, ...)
>
> Disk je Seagate 2.5G, master na ide0.
>
> Pliz ne mi rect, da bom moral novega kupit. /me je trenutno cashless :-[

Ne bos rabil kupiti novega. Ampak starega bos moral vreci stran...

Hecam se. Imas manjse upanje, da disk ni zanic, s tem, da preveris kontakte, napajanje, ce imas MASTER/SLAVE (dva diska) je mogoce to narobe nastavljeno.

Lahko je kaj narobe z PIO modom. Poskusi fsckekirati particije, vcasih kaksni kazalci na disku kazejo v nebo, pa potem dobis seek errorje.

Ampak ce je disk do zdaj delal OK in racunalnika ne selis vsak dan (da bi se kaj razmigalo), potem je zgoraj omenjeno upanje *majhno*.

Vsekakor pa diska ne pusti tako kot je zdaj. Po dveh mesecih dela bos imel file sistem prestreljen tako, da ne bo za nobeno rabo. Pa ce je disk dober ali ne.

Pri diskih je ze tako, da nobeden problem ne *odide* sam od sebe, kvecjemu novi pridejo.

=b

Boris Benko, dipl.ing.                | E-mail: Boris.Benko na telekom.si
Telekom Slovenije, PE Murska Sobota   |         B.Benko na s-gms.ms.edus.si
Senior Prog./Sys admin./Informatik    |         Boris.Benko na computer.org
Slu§ba za informatiko                 | Phone: (work) +386 69 14 632