[ LUGOS ] RE: gtk+ 1.1.13 - javi napake pri konfiguriranju

Andraz Hvalica Andraz.Hvalica na amis.net
Tor Feb 23 14:13:55 CET 1999

> Gtk+ rabi seveda tudi razvojne knjiznice za Xe. Katere knjiznice pa imas
> namescene v /usr/X11R6/lib? Rabis se libXt s pripadajocimi headerji, pa
> mogoce se kaj...
>
> Katero distribucijo uporabljas?

libXt? libXt.so.6.0 imam, pa se precej ene robe je tule notri. :-|

Po mojem bi bilo najbolje, ce bi mi tiste reci, ki sem jih namestil
(glib-1.1.13) z make install uspelo odstraniti in vse skupaj namestiti z
rpmji. Jih ze imam.

Prej moram pa pocistiti vse, kar disi po gtk+ in glib! ;-)

Samo kako se to deinstalira? Tako elegantno kot rpmje vidim da ne. :)

Spletni pozdrav,

        Andraz

Dodatne informacije o seznamu Starilist