[ LUGOS ] script-fu

Miha Tomšič miha.tomsic na ensico.si
Čet Feb 11 17:57:11 CET 1999

	Hojla!

> Prevajal. Ampak nimam pojma kaj sem zlinkal zraven (ftp, configure, make,
> make
> install). Imam pa RH4.2 z bolj malo update-i, če ti to kaj pove.
> Pri teh verzijah knjižnic in podobne šare sem bolj bos :( Zaenkrat.

Nisem te povprasal, ce se ti to slucajno dogaja tudi ce rocno shranjujes v
.gif. Tvoje pismo sem razumel, da se ti to dagaja samo v skriptu. Pozeni

ldd /usr/local/share/gimp/plug-ins/gif

Ne dam roke v ogenj za lokacijo. To ti mora izpisati, katero verzijo
giflib-a imas zlinkano zraven.
Sicer pa bom doma bolj podrobno preucil tvoj primer, ko bom imel vsaj GIMPa
pri roki...

	Bye, Mikka...

PS v sluzbi nimam Linuxa, imam pa cas za maile pisat... ;)

Dodatne informacije o seznamu Starilist