[ LUGOS ] problemi z MANom

Valentin Korenjak valentin.korenjak na aster.si
Pon Feb 15 09:13:45 CET 1999

Ernest Zejn wrote:
>    In sicer nekateri man-i ne delujejo iz 8. sekcije, nekateri pa iz drugih
> (nisem se nasel
> logicne povezave - morda, da tisti, kateri pripadajo naknadnim packagom).
>
>      poskusil se rebuildati databazo ponovno s catman-on, vendar ni
> izboljsave.
>     kaj naj se poskusim? rocno popraviti index od man-a?
>
> hvala.
>                                             lpp,Ernest    - carpe unix -

Malo ugibanja.

Tudi jaz sem imel podoben problem (nekateri man-i(*.gz) so bili vendar je man
ukaza samo 'skocil ven'). Ugotovil sem, da indexi (ali karkoli ze), ki se
zgradijo prvic, ko poklices man nekega ukaza, niso dobri. Pomagalo, je da sem
tiste (oz. vse) indexe enostavno pobrisal. Potem je bilo v redu.

Op.: To se mi je dogajalo v neki distribuciji Slackware-a (mislim, da 3.0 -
t.j. tista, ki je imela kernel 1.2.13).

Pozdrav,
Tine

Dodatne informacije o seznamu Starilist