[ LUGOS ] Kopiranje boot diskete

Ales Casar casar na uni-mb.si
Ned Feb 28 18:53:31 CET 1999

On Sat, 27 Feb 1999, Borut Mrak wrote:

> ce pa imas dve enaki disketni enoti:
>
> dd if=/dev/fd0 of=/dev/fd1 bs=1k count=1440

Pa si ti to kdaj poskusil v praksi? Neposredno kopiranje med dvema
disketnima enotama na istem kontrolerju se strasno slabo obnese. Sicer je
tukaj "samo" 1440 blokov, kar bi najbrz bilo za preziveti, ampak po moje
bi se boljse obnesla varianta

	dd if=/dev/fd0 of=/dev/fd1 bs=1440k count=1

Sedaj tega sicer nisem sel sprobat, ampak ko sem nekje pred 5 leti dal cp
priblizno MB dolge datoteke iz ene mountane diskete na drugo, je to
trajalo vec kot pol ure. dd z bs vecjim od datoteke, je pa to opravil zelo
hitro.

Ales

--
Ales Casar                  | InterNet: Casar na uni-mb.si, A.Casar na ieee.org,
Faculty of EE & CS          |           A.Casar na s-gms.ms.edus.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist