[ LUGOS ] PostreSQL (fwd)

Toma Zupan tomaz.zupan na orpo.si
Tor Feb 23 11:23:25 CET 1999

Malo sem se igral z verzijo 6.3.2 , ki pride z RedHat distribucijo. Tudi
meni je na zacetku javljal podobno napako , poanta pa je bila v tem , da ima
po instalaciji samo uporabnik postgres pravico kreirati nove baze (ceprav si
bazo instaliral kot root) . Jaz sem se potem prijavil v sistem kot postgres
in potem ni bilo tezav. Isto je s prvim uporabnikom - edino postgres jih ima
pravico kreirati. Vsekakor pa najprej preveri ce ti potmaster deluje - brez
njega ne bo nic.

LP, Tomaz

-----Izvorno sporočilo-----
Od: Roman Maurer <roman.maurer na FMF.Uni-Lj.Si>
Za: Lugos List <lugos-list na lugos.si>
Datum: 23. februar 1999 09:26
Zadeva: [ LUGOS ] PostreSQL (fwd)

Pri novi verziji 6.4.2, ki sem jo potegnil iz interneta imam tezave. Bazo
prevedem, instaliram, ..., vendar se mi pri ukazu

createdb

zadeva sesuje, ker ne zna generirati template1 baze. Ima neko napako. Mi
lahko kdo, ki uporablja to bazo, pomaga? Uporablam Caldero - zadnja verzija

Dodatne informacije o seznamu Starilist