[ LUGOS ] XFREE

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Ned Feb 14 21:45:48 CET 1999

Banzai!

 Resil sem problem... Kot je rekel netscrape, je res manjkal libXpm.so.4
Tisti, ki sem ga imel na sistemu ni bil dober za netscape, tudi potem, ko
sem ga dal v /usr/X11R6/lib in naredil vse symlinke...

 Manjkal mi je en del xfree86.. in sicer xpm.tgz, ki ga zraven 3.3.3
distirbucije ni.. ali pa sem jaz malo blesav pa nisem dobro pogledal...

Anyway, tisti od 3.3.2 dela v redu... in netscrape se ne pritozuje vec....

David!
Windows 95 - The Twilight Zone of the Operating Systems.

Dodatne informacije o seznamu Starilist