[ LUGOS ] PostreSQL (fwd)

Roman Maurer roman.maurer na FMF.Uni-Lj.Si
Tor Feb 23 08:47:05 CET 1999

Date: Tue, 23 Feb 1999 06:50:05 +0100
From: Borut Jereb <Borut.Jereb na gzs.si>
To: "'lugos na lugos.si'" <lugos na lugos.si>
Subject: PostreSQL

Pozdrav,

uporabljam Postresql 6.1. Ta verzija je prisla skupaj z novejso Caldero.
Meni je zelo vsecna baza in deluje. ne delujejo pa z vsemi programi
neodvisnih proizvajalcev, ker je verzija prestara.

Pri novi verziji 6.4.2, ki sem jo potegnil iz interneta imam tezave. Bazo
prevedem, instaliram, ..., vendar se mi pri ukazu

	createdb

zadeva sesuje, ker ne zna generirati template1 baze. Ima neko napako. Mi
lahko kdo, ki uporablja to bazo, pomaga? Uporablam Caldero - zadnja verzija
na CD-ju, ki je pri nas.

Lep pozdrav,
Borut Jereb

 GZS - Center za informacijski sistem