[ LUGOS ] Linux & didaktika & izobrazevanje

Renato Lukac Renato na s-gms.ms.edus.si
Ned Feb 28 13:30:23 CET 1999

hi,

Pisem kratek clanek za Mednarodno izobrazevalno konferenco MIRK na temo
	Linux & didaktika & izobrazevanje
Glede na to, da sem v prejsnjih letih prepriceval kolege, da je Linux ta
prava zadeva za server v soli, nameravam zdaj udariti po drugi plati -
Linux kot del.postaja, vendar glede na naravo srecanja mora biti notri
dodana tudi didakticna uporabnost, skratka kot subject govori.

Lepo prosim, da mi posredujete tudi vase izkusnjene na to temo, mogoce
konkretne primere, kje v praksi lahko podkrepite, da je Lunix primeren
tudi za didaktiko.

Mogoce bi bilo najbolje poslati v priv. mail, jaz pa potem v kratkem
posljem zbirko odmevov na listo ali pa kar link na nastajajoci clanek.

lp, lr
        ( o o ) Window$ is living proof of Murphy's Law -(@ @)-
|Renato Lukac       ** * **  |Email:renato na s-gms.ms.edus.si          |
|Gimnazija M.Sobota  G M S   |WWW:http://www.s-gms.ms.edus.si/renato/|
|Slovenija          *******  |Tel.: + 386 / (0)69 / 38-260-106       |