[ LUGOS ] Testiranje qmaila

Igor Cimperman igor.cimperman na amis.net
Ned Feb 28 13:19:49 CET 1999

Ja, hvala vsem. Seveda je bil problem v lastnistvu in pravicah dostopa do
Maildir direktorijev. Ko bo tegale konec (ko bom uspel postavit kompleten
mail) obljubim, da napisem step-by-step navodila. Dokumentacija sicer pove
vse, samo hudic je v podrobnostih in tam sem zgubil najvec casa (se posebej,
ce se spravis prvic delat tako stvar). Ala tale kreiranje Maildirov.

by, IgorC

> Je pa qmail sicer IZREDNO obcutljiv na pravice in lastnistva datotek
> (podobno fetchmail, s katerim sem se enkrat izvrstno blamiral na ta
> racun :[ ). Ce je kaj narobe, pac ne dostavi - vzrok za to pa sem se
> vedno nasel v logih.
>
> LP!
>
>    Matjaz

Dodatne informacije o seznamu Starilist