[ LUGOS ] XFREE

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Ned Feb 14 16:03:06 CET 1999

Banzai!

 Pobrisal stari X server (ok, sam se je pobrisal ampak to so ze detajli)
in zdja sem instaliral novega, razpakiral vse, ok, vse dela lepo.. ampak
ko zazenem netscape mi zajamra da ne najde libXpm.so.4... Why so?

thefish:~# find / -name libXpm.so.4
/usr/X11R6/lib/libXpm.so.4

thefish:~# ldconfig -v | grep libXpm
        libXpm.so.4 => libXpm.so.4.3

XFREE v3.3.3

Slackware 3.5, 2.0.36 ampak v bistvu to sploh nima veze, ker sem enkrat ze
naredil upgrade XFreeja... Pa je delalo... slo je iz 3.3.2 na 3.3.3

Huh... *scratch* Erm... Mi lahko kdo pove, kje so kaki symbolic linki do
libXpm.so.4?

David!
Daddy, why doesn't this magnet pick up this floppy disk?

Dodatne informacije o seznamu Starilist