[ LUGOS ] HP 710C

Tadej Slemc tadej na security.eu.org
Sre Feb 3 09:35:44 CET 1999

>Heya !

Yo ...

>Danes sem dobil HP 710C printer in se mi niti malo ne sanja kako naj ga
>usposobim za delo pod linuxom.
>Ce ima kdo kaksen nasvet, bi bil zelo hvalezen.

A ni ta stvar zelo podobna HP 720C? .. Kakor sem jaz opazil je 710C le 720C
brez Printer kabla pa mal se barve razlikujejo ... :)
V glavnem ... ta serija printerjev je sort of windows printer ... :( ..
Stvar ima PPA, kar pomeni, da za printanje poskrbi glavni procesor in ne vec
proc. v tiskalniku ... tako so zmanjsali stroske izdelave ... dobr za Winse,
slabo za LINUX.
Downloadej si PPA2PBM iz www.rpi.edu/~normat/technical/ppa/  potem pa
preberi INSTALL-MORE ... Meni sicer ne dela tako kot bi bilo treba s
spoolerjem (dam printat eno stran, ven jih pa prileti kolikor je papirja v
tiskalniku), ampak skripte, ki so v primeru delajo zadovoljivo.

>  indy

Tadej
PS: zaenkrat je podprto le crno printanje .. NO COLORS .. ARGHHHHH !?!?!!

Dodatne informacije o seznamu Starilist