[ LUGOS ] netdate

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Sre Feb 3 07:56:03 CET 1999

Howdy!

On Tue, 2 Feb 1999, Boris Benko wrote:

> Tole sem zbrskal o uri:

[ snip ]

> Domnevam, da je v Linuxu uporabljena kaksna druga delilna vrednost?

V linuxu se uporablja softverska resitev za merjenje casa. CMOS uro
konzultira bolj na redko (le s programom /sbin/clock).

> Tole o stabilnosti je pa cisto odvisno. Ko sem gledal stabilnost ur na
> PCjih, so nekateri se po enem letu bili na sekundo natani, nekateri pa
> so imeli na dan 3 sekunde prehitevanja.

Kot receno, kar se HW tice, ta ni relevanten pod Linuxom. To isto velja
tudi za alpha platforme. Stabilnost je potem odvisna le od stabilnosti
oscilatorja za procesor, ta pa je pri alphah ocitno precej manj stabilen
kot pri x86.

Peace!
  Mkx