[ LUGOS ] Install Fest - Prijave...

Zmago Fluks zmago na slo.net
Sre Feb 24 18:34:39 CET 1999

jaz bi prinesel mojo masino p 120, 32 mb rama, pa rad bi ce bi mi lahko na
install festu malo porihtali te zadeve za PPP,  ker se neja tolko spoznam
na linux
namen imam prit, samo povejte mi prosim, ce morem s seboj prinest cdje, kr
jih mam doma??
prosim ce me lahko obvestite na spodnji email
c ya

###########################
# lion na kibla.org          #
# zmago na slo.net           #