[ LUGOS ] xmodmap sl-->us

Primoz Peterlin peterlin na biofiz.mf.uni-lj.si
Ned Feb 14 12:01:22 CET 1999

On Sat, 13 Feb 1999, Andraz Hvalica wrote:

> Tole bo meni zelo koristilo, sklepam, da marsikomu drugemu tudi. Najbrz ne
> bi bilo slabo, ce bi tole vkljucili v slovenian HOWTO?

Zakaj? V slovenskem HOWTO napišemo, kako vklopimo slovensko tipkovnico. Z
vklopom ameriške naj se ubadajo Amerikanci sami... >:->

Popravljeno v izdaji 2.8.

Lep pozdrav, Primož

--
Primož Peterlin         email: primoz.peterlin na biofiz.mf.uni-lj.si
Inštitut za biofiziko MF, Lipičeva 2, SI-1000 Ljubljana, Slovenija

Dodatne informacije o seznamu Starilist