[ LUGOS ] neumnost!2

Matija Grabnar Matija.Grabnar na arnes.si
Čet Feb 11 14:14:06 CET 1999

 >Ce redhat "ne laufa" na kaksen nacin ne laufa? Se namesto njega pozene
> debian?
>
> ne laufa napise nek error /dev/hdb3 (swap particija za Linux)
OK, zanimivo. Poskusi prepisati error na listo.

> ps: kako lahko zazenem clean boot-up?
> mogoce je to resitev?
Ce bootam debian s CDja, se oglasi Debian resuce disc. Mogoce velja isto
za RedHat? Sicer si pa lahko poberes z mreze root/boot disk na eni disketi,
ki ti omogoca, da popravis take in drugacne probleme. Poglej si:
http://www.toms.net/rb/
--
"My name is Not Important. Not to friends.
    But you can call me mr. Important"  - Not J. Important

Dodatne informacije o seznamu Starilist