[ LUGOS ] LUGOS-LIST PRAVILNIK!!! - OBVEZNO PREBERI INUPOSTEVAJ!!! -

Andraz Hvalica Andraz.Hvalica na amis.net
Tor Feb 9 15:31:09 CET 1999

Hoj!

>Se popolnoma strinjam. Mojega ubogega mailerja (pine) teksti s sumniki po
>1250 cisto razsujejo. Dozivi kulturni sok, tako da ga krci rabijo, dokler
>ne pritisnem magicne tipke 'd'.

Hm. Jaz bi se nekoliko popravil:
- cp1250 sicer dovoljen, vendar je s to kodno tabelo prepovedana uporaba
sumnikov.
Saj samo sumniki povzrocajo tezave, a ne?

Nisem si cisto na jasnem, katero kodno tabelo uporablja Eudora Pro. Vendar
sumnikov na splosno ne mara - tudi Latin-2 ne.
Da Eudora ne uporablja cp1250 (burn, MS, burn :) si ne bi upal staviti,
konec koncev tole pisem v Oknih 98. :(

Spletni pozdrav!

		Andraz

Dodatne informacije o seznamu Starilist