[ LUGOS ] Testiranje qmaila

Klemen Vodopivec klemen.vodopivec na s-gng.ng.edus.si
Pet Feb 26 06:21:43 CET 1999

Yo...
On Thu, 25 Feb 1999, you wrote:
>Qmail imam skonfiguriran, pri testu posiljanja pa mi v syslog napise Unable
>to chdir to Maildir. Verjetno je kaksna fora, ker mi na eni masini vse lepo
>dela, na dveh pa zadeva noce zalaufat. Maildir direktoriji so v domacih
>direktorijih uporabnikov,  ./rc je tudi popravljen in ne najdem hudica, ki
>je to povzrocil. Maildir sem naredil z makemaildir kot
>root. Ce je kdo ze imel te probleme ...
>
>by, IgorC
maildirmake moras uporabljat kot user, ker ce ne da permisne od roota, se pravi
da user ne more not gledat!kot root lahko nardis Maildir samo za root userja,
za vse ostale pa dej su, pa potem maildirmake! al pa jim natvezi, naj pozenejo
taisti programcek! qmail namrec dostavlja maile kot user in zato gleda kaksni
so permisni! stvar tudi ne bo delala, ce bos kakorkoli spreminjal rwx access!
na moji masini se je zgodil problem,  ko je mel user samo rw-------permision, pa
ko si mail poslal, je zapizdlo, da user ne obstaja... cuden je ta qmail kdaj pa
kdaj!
	Klemen Vodopivec akka BatujC

Dodatne informacije o seznamu Starilist