[ LUGOS ] path

Davor Guttierrez davor.guttierrez na siol.net
Pon Feb 8 00:08:09 CET 1999

--------------C7E36F16E10B2D24AC10AF99

Eno totalno lame vprasanje, kam moram vpisati pot do datotek npr.
/opt/kde/bin, da bo sistem vedel to ze od zacetke, zanima me katera je
to datoteka.

Pa oprostite na takem vprasanju, ja se to uporabljam RH5.2

Adijo

Davor

--------------C7E36F16E10B2D24AC10AF99

<!doctype html public "-//w3c//dtd html 4.0 transitional//en">
Eno totalno lame vprasanje, kam moram vpisati pot do datotek npr. /opt/kde/bin,
da bo sistem vedel to ze od zacetke, zanima me katera je to datoteka.
<pre>Adijo</pre>

<pre></pre>

<pre>Davor</pre>

<pre></pre>
&nbsp;</html>

--------------C7E36F16E10B2D24AC10AF99--

begin:vcard
n:Guttierrez;Davor
tel;home:++ 386 (0)69 74 561
x-mozilla-html:FALSE
url:http://rcum.uni-mb.si/~uel038r3a
adr:;;Kranjceva 8	;Lendava;;9220;Slovenia
version:2.1
email;internet:davor.guttierrez na siol.net
title:Student
note:Faculty of Electrical Engeneering and Computer Science
x-mozilla-cpt:;0
fn:Davor Guttierrez
end:vcard

Dodatne informacije o seznamu Starilist