[ LUGOS ] MAJICE!!!

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Pet Feb 26 00:03:14 CET 1999

Banzai!

 Motiv za majice, ki je nekako prvi in je kao zmagal na natecaju! tisti ki
ga je naredil, naj mi poslje vecjo sliko! Tako, da bo primerna za tisk!
Recimo resolucijo 2000x2000 boljse prevec ko premalo...

 Ampak tko... TAKOJ! Hm, vceraj! Ker moram dat stvar tistim, da mi povejo
kolko bi kostalo tiskanje! Da povem stroske in da mi potencialni sponzor
rece da ali pa ne!

 Ce hocete met majice... GEEZ! Ce ne bom v kibli vse brcal... ;>

David!
Sometimes we seek for answers we don't get.

Dodatne informacije o seznamu Starilist