[ LUGOS ] CD -> MP3 shell skripta

Bostjan Müller neonatus na slo.net
Pon Feb 22 18:36:02 CET 1999

Jernej Zajc wrote:

> Zivjo,
>
> rad bi MPEGiral svoje CDje, in to avtomaticno, tako da zadevo
> pozenem cez noc, zjutraj pa je fertig.
>
> Zanima me samo to, kako se v skripti naredi zanka, da cdparanoia
> prebere en komad, ki ga enkoder pretvori, wav skripta zbrise,
> potem gre na naslednji komad, ki ga enkoder pretvori itd. To zato,
> ker imam komaj nekaj cez 660M prostora, pa ne gre vse naenkrat.
>
> Se to: kateri enkoder je dober?
>
> Hvala, Jernej
Probaj z krabberjem - naredi tocno to vsak komad posebej s cdparanoio pobere
s cd-ja in ga nato zakodira cez bladeenc 8mh.. amp whatever - ne vem pa
homepage-a - polej na freshmeat.

Bostjan
--
          Bostjan Müller [NEONATUS], NEONATUS na bigfoot.com,
             http://surf.to/NEONATUS   ICQ #:7506644,

Dodatne informacije o seznamu Starilist