[ LUGOS ] Testiranje qmaila

Matjaz Terpin matjaz.terpin na comcom.si
Sob Feb 27 18:55:52 CET 1999

On Fri, 26 Feb 1999, Rok Papez wrote:

> Imho qmail-local ne laufa kot root.
> maildirmake pozeni kot "user" ali pa izvedi "chown user.user -R
> ./Maildir"
> in "chmod a-s -R ./Maildir". IMO bi to moralo potem delati.

Ce smo natancni - od vseh programckov, ki sestavljajo qmail, SAMO
qmail-local tece kot root. Saj mora, drugace ne more pisati v uporabnikove
direktorije... No mogoce se preklopi tik pred tem, ampak v
dokumentaciji qmail-a je pac omenjeno da tece kot root.

Je pa qmail sicer IZREDNO obcutljiv na pravice in lastnistva datotek
(podobno fetchmail, s katerim sem se enkrat izvrstno blamiral na ta
racun :[ ). Ce je kaj narobe, pac ne dostavi - vzrok za to pa sem se
vedno nasel v logih.

LP!

   Matjaz

 Matjaz Terpin
 COMCOM d.o.o.,  Vojkova 4,  5280 Idrija,  Slovenija
 ++386 (0)65 172 020

 matjaz.terpin na comcom.si