[ LUGOS ] LUGOS-LIST PRAVILNIK!!! - OBVEZNO PREBERI INUPOSTEVAJ!!! -

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Tor Feb 9 14:51:30 CET 1999

Howdy!

On Tue, 9 Feb 1999, Ales Casar wrote:

> Predlagal bi, da se v pravilih ti dve alineji zamenjata z:
>
>  - za pisanje sporocil se "priporoca" ASCII kodna tabela
>  - dovoljena je tudi Latin-2 kodna tabela
>  - cp1250 (kaj sploh to je?) je prepovedan

Se popolnoma strinjam. Mojega ubogega mailerja (pine) teksti s sumniki po
1250 cisto razsujejo. Dozivi kulturni sok, tako da ga krci rabijo, dokler
ne pritisnem magicne tipke 'd'.

Peace!
  Mkx