[ LUGOS ] Qmail.

Miha Strohsack strozi na mindless.com
Ned Feb 7 15:14:35 CET 1999

Ziv!

On 07-Feb-99 Rok Papez wrote:

> Sedaj me zanima s katerimi programi se da
> vleci posto iz drugih POP3 accountov na
> posto sortirati in razdeliti userjem na
> serverju.

To dela Fetchmail. Potem samo v home direktoriju naredis .fetcmailrc kjer
vpises ime, geslo in streznik. Jaz imam potem v ip-up.local (sem na
dial-upu) su miha -c /usr/bin/fetchmail in stvar pobere posto in jo vrze
qmailu.

> Ter tudi obratno... Kako Qmail prepricati,
> da sprejme iz LAN-a posto preko SMTP-ja (tisto
> posto, ki ni zanj), jo shrani in potem ko se
> vzpostavi zveza, da jo preda drugemu (oz. drugim)
> SMTP serverjem, ki bi posto razposlali naprej.

Pripenjam ti en html kjer je lepo opisano kako se izvede to izvede da ti
vso nelokalno posto vrze v en dir in to posto potem posljes ven z
serialmailom.

bye
---
Miha Strohsack
http://members.tripod.com/~strozi
finger miha.strohsack na campus.fri.uni-lj.si for public
PGP 5 key

mailqueue.html

Dodatne informacije o seznamu Starilist