[ LUGOS ] cd-r , iso , binary ...

Tomaz Izanc tomaz na it-t.si
Čet Feb 25 16:56:40 CET 1999

dan!

Zanima me ce se je kdo ukvarjal z kopiranjem ali vsaj branjem cd-jev ki
niso standardnega formata .. imam ene cdje ki so za neke audio
instrumente in mi jih ne winsi ne linux ne prebere se pravi da jih ne
mores niti mounta-t  .. zdej me pa zanima ce obsataj kaksne programcek
ki bi to nekako precital kompletni cd v en fajl ..najleps bi blo to ce
bi bil iso ali raw  skratka en programcic ki bi mi spravil cd v image
fajl. A obstaja kej takega ali se to sploh da ? pomoje rabim nekaj
takega da bi precitu cd binarno .. najbrz ?!
idejee?!
lp,
Tomaz

Tomaz Izanc                     email mailto:tomaz na it-t.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist