[ LUGOS ] netscape & mail

Ales Casar casar na uni-mb.si
Tor Feb 9 14:44:39 CET 1999

On Sat, 6 Feb 1999, Iztok Pizorn wrote:

> uporabljam netscape 3.04 tudi za branje poste /poleg pine in TkRat/
> ampak mi netscape poste ne oznaci kot prebrano, tako da moram nujno vse
> se enkrat prebrat s TkRat ali Pine. kako to popraviti? Netscape najbrz
> pise nekaj v tiste *summary datoteke...ki pa mi nic ne koristijo

Jaz bi ti priporocal, da se odlocis za enega izmed teh programov (ali tudi
kaksnega cetrtega) in potem za obdelavo mailov uporabljas samo njega.
Zakaj bi pravzaprav rad delal s tremi razlicnimi? Kaksno korist imas od
tega?

Ales

--
Ales Casar                  | InterNet: Casar na uni-mb.si, A.Casar na ieee.org,
Faculty of EE & CS          |           A.Casar na s-gms.ms.edus.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist