[ LUGOS ] Qmail.

Rok Papez rok na slo.net
Ned Feb 7 14:35:45 CET 1999

Zivjo!

Qmail sem usposobil. Ocitno ima kronicne
tezave z "root" domeno, saj sem moral
server prestaviti iz "root" domene v
domeno "home" (FQDN ni vec "Aurora" temvec
"Aurora.home").

Sedaj deluje cudovito z Maildirom (POP3 in
SMTP leti).

Sedaj me zanima s katerimi programi se da
vleci posto iz drugih POP3 accountov na
internetu (recimo iz slo.net-a, kiss-a, ...),
posto sortirati in razdeliti userjem na
serverju.

Ter tudi obratno... Kako Qmail prepricati,
da sprejme iz LAN-a posto preko SMTP-ja (tisto
posto, ki ni zanj), jo shrani in potem ko se
vzpostavi zveza, da jo preda drugemu (oz. drugim)
SMTP serverjem, ki bi posto razposlali naprej.

best regards,
Rok Papez.

Student at Faculty of Computer and Information Science,
University of Ljubljana, Slovenia.

Dodatne informacije o seznamu Starilist