[ LUGOS ] sesutje sistema..

Boris Benko boris.benko na telekom.si
Tor Feb 16 10:17:58 CET 1999

Miha Tomšič wrote:

>         Hojla!

> Hoces reci, da obstaje se kaksen nacin, za editiranje /etc/passwd datotek,
> poleg rocnega brskanja?

Pa, ja. adduser, passwd, ... Ampak, ce hoces kaj na roko nastaviti, pa ti
kaksno dvopicje pade prevec...
Ce imas recimo 30 userjev, nastetih dol v passwd datoteki, probaj iz id prvi
user,id drugi itd...
Pa najbrz nimas na zacetku datoteke okvarjene, drugace se ne bi mogel
prijaviti.
Potem pa probaj id vse po vrsti in bos videl, kje ti javi napako. Tam potem
nekje rocno isci neko smet
v datoteki....

Vse to je ob predpostavki, da je napaka v /etc/passwd

=b

Boris Benko, dipl.ing.                | E-mail: Boris.Benko na telekom.si
Telekom Slovenije, PE Murska Sobota   |         B.Benko na s-gms.ms.edus.si
Senior Prog./Sys admin./Informatik    |         Boris.Benko na computer.org
Slu§ba za informatiko                 | Phone: (work) +386 69 14 632