[ LUGOS ] Masina se sesuva

Boris Benko boris.benko na telekom.si
Čet Feb 11 12:28:05 CET 1999

Gasper Furman wrote:

> Pozdavljeni se enkrat.
>
> Ocitno je res bilo nekaj narobe z HW, ker ko sem zamenjal HW med dvema
> nasinama (diskovje) se je zdaj ta druga masina sesuvala. Na konzolo mi je
> metala nekaj takega:
>
> merjasec na vegovc:/merjasec/RC5$ Unable to handle kernel NULL pointer
> dereference
> at virtual address c0000005
> current->tss.cr3 = 00dfc000, %cr3 = 00dfc000

Mislim, da je error skoraj malo kompliciran, da bi ga zdaj nekdo
interpretiral. Ce si zamenjal diske, potem je nekaj narobe z diski.
Lahko bi bilo, da ima disk bad bloke ali pa napake pri prenosu podatkov
iz diska (precvikan kabel). Potem imas koruptiran virtualni pomnilnik in
potem pride do napake.

Tu mislim, da bos najbolje stvar resil tako, da vzames en DOS utility in
testiras disk. Zal ce hoces narediti posten (pattern test) bos moral
vsebina diska prepisati preko. Bodisi, da celoten image diska shranis
kam, ce imas kam... Ali pa ne vem... Skratka, disk stestiraj. Read only
testiranje diska ni cisto ta pravo. Ne pokaze vseh napak...

Lahko da pa imas posebej sreco in imas napako na predpomnilniku diska.
Eni Micropolis in Conner diski so imeli to napako. Poglej malo na Inet,
ce ima kdo misteriozne tezave s tocno takim diskom, kot ga imas ti.
Zanimivo, da ti R/W zaporedno testiranje z DOS utilityjem  ne bo dalo
napake, ce ima disk napako na predpomnilniku. Ponavadi pomaga firmware
upgrade.

To bi jaz naredil na tvojem mestu. Ti pa kakor hoces.

=b

Boris Benko, dipl.ing.                | E-mail: Boris.Benko na telekom.si
Telekom Slovenije, PE Murska Sobota   |         B.Benko na s-gms.ms.edus.si
Senior Prog./Sys admin./Informatik    |         Boris.Benko na computer.org
Slu§ba za informatiko                 | Phone: (work) +386 69 31 676