[ LUGOS ] problem z gimp-om

Lana Milinkovic lana na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Čet Feb 25 16:37:04 CET 1999

On Thu, 25 Feb 1999, Simon 'Zekar wrote:

> Imam problem, ko hocem zagnati gimp. Vedno mi je delal BP, sedaj pa...
> Sistem je Mandrake 5.2, knjiznice in gimp je instaliran tisti, ki je
> prilozen tej distribuciji. Kaj narediti ?

Hmm...Gimp ima nekako razvojne in stabilne verzije. Stabilna je 1.0
recimo..1.1 je development. In isto velja za gtk in gdk ...knjiznice. In
ce imas recimo instalirane stabilne knjiznice, ne mores gimpa kompajlat
recimo development verzije. To mi nekak zgleda kot tale problem. Tako na
oko...

Poskusaj dat skupaj isti verziji gimpa in knjiznic.

Pozdravcek,

Lana

Dodatne informacije o seznamu Starilist