[ LUGOS ] Masina se sesuva

Bostjan Strumbelj Bostjan.Strumbelj na delo.si
Pet Feb 12 16:08:12 CET 1999

Enaka napake se mi je zacela izpisovati dobrih 5 dni nazaj, pred
dvema dnevoma pa je disk crknil ... Malo sem cudno gledal, si rekel,
da se bom pozabaval kasneje, pa ni bilo casa. Diska se sedaj ob
zagonu ne zazna, samo klika v neskoncnost. Zal je tako slo v
elektronska nebesa celotno moje delo zadnjih 9. let ===> ravno sem
nabavil nov disk za backup in je bilo vse na tem disku ...

Disk je IBM, IDE 4.3Gb UDMA ...

Napisal(a) si:
> On Thu, 11 Feb 1999, Boris Benko wrote:
> Mislim, da je error skoraj malo kompliciran, da bi ga zdaj nekdo

[snip]
> On Thu, 11 Feb 1999, Gasper Furman wrote:
> Ne ne. Sem se ocitno prevec dvoumno izrazil. Malo bolj jasnejsi
[snip]

Dodatne informacije o seznamu Starilist