[ LUGOS ] PGP 5.0i, glib rpm

Andraz Hvalica Andraz.Hvalica na amis.net
Pon Feb 1 12:42:49 CET 1999

Zivjo!

A uporblja kdo od vas PGP 5.0i? Nekje sem prebral, da je v razlicici 5.0
tudi GUI za X-Okna, pa mi ga sploh ne uspe uporabiti. :-|
V "pomoci", ki je izjemno kratka (ali pa je glavnina lepo skrita :) je samo
seznam izvedljivih datotek. Med njimi je pgpo, ki je za X-e, zraven pa pise
"not yet implemented". ?!
Ni mi jasno, kaj je narobe. Konec koncev je bil rpm dolg dobrih 900KB, tako
da kaksen GUI mora biti vkljucen, po drugi strani pa tudi nisem mogel PGPja
narobe namestiti, ker sem pac dobil rpm. :-|

Se nekaj me tare: iscem glib 1.1.12 ali novejsi, in sicer kot rpm. Imam
sicer tudi izvorno kodo, ampk rpm bi mi bil ljubsi, ker s prevajanjem in
namescanjem nisem nicesar dosegel.
:-|
GTK+ imam 1.1.12, staknil sem ga na ftp.freshmeat.net, kot rpm, glib pa
imajo na taistem strezniku samo 1.1.9. Cudno, ker brez glib 1.1.12 gtk+
sploh ne morem namestiti.
A lahko kdo sporoci naslov kakega streznika z rpmji, kjer nimajo zgolj
RedHata, pac pa tudi dodatne programe v rpm datotekah? ftp.redhat.com po
mojih izkusnjah vecino casa ne dela, tako da niti do seznama zrcalnih
streznikov nisem uspel priti. :(

Spletni pozdrav!

		Andraz

Dodatne informacije o seznamu Starilist