[ LUGOS ] question2

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Čet Feb 11 11:09:52 CET 1999

Howdy!

On Thu, 11 Feb 1999, martin zibert wrote:

> Tu je sedaj chat skripta ... ppp.chatscript:
> Upam da je vse vredu, tako kot mora bit ... je pa malo cudno napisana
> (po domace ;-))

Zelo po domace. Po moje bi bila lepse napisana takale:

//////
TIMEOUT		120
ABORT		'BUSY'
ABORT		'ERROR'
ABORT		'NO CARRIER'
ABORT		'RING'
ABORT		'NO ANSWER'
''		'ATZ\r'
OK		'ATD39132\r'
CONNECT		''
'ogin:'		'username\r'
'assword:'	'TopSecret\r'
/////

Timeout nastavljati na 100000 je cisto noro, to pomeni, da bo v primeru
neodzivanja chat cakal vec kakor en dan, preden bo prekinil izvajanje chat
skripte.

Drugo je tlacenje niza 'X3' v samo sekvenco klicanja stevilke. Po moje se
mora modem skonfigurirati tako, da se ob resetu postavi v uporabno stanje.
Torej bi bilo za klic stevilke dovolj tole zaporedje:

ATZ
ATD9822

Vecina modemov ima NVRAM, kamor se vse nastavitve lahko shrani. Konkretno
nastavitev X3 lahko nastavis s temile tremi ukazi:

ATZ
ATX3
AT&W

Tudi tip klicanja (pulzno/tonsko) se lahko shrani enako:

ATZ
ATDP1;h
AT&W

Drugi ukaz ukaze modemu, naj pulzno odvrti stevilko 1 in takoj nato odlozi
slusalko. Za nastavljanje tonskega klicanja je drugi ukaz 'ATDT1;h'

Jaka, morda dodatek v pravila o obnasanju na mailing listi:

posiljanje polovicnih/slabo delujocih/'po domace napisanih' resitev na
listo ni zazeljeno

Peace!
  Mkx