[ LUGOS ] ipfwadm

Simon 'Zekar zeky na curse.edico.si
Pet Feb 12 14:00:46 CET 1999

On Fri, 12 Feb 1999, Jure Krasovic wrote:

> Hoj!

oj :)

> Se ni kaj upravicevati. Masquerade ponavadi maskira notranje IP-je z
> zunanjimi. Ce imas naprimer samo en zunanji IP to se pravi titi pravi za
> uporabo na internetu. Potem lahko za lokalno mrezo uporabis ti. notranje
> IP-je iz grupe 192.168.1.0-255. Maskiras te notranje IP-je z zunanjimi, tako
> vsi racunalniki ki se pogovarjajo s tabo na internetu v bistvu mislijo, da
> govorijo s tvojim gate-om na katerem delas maskarado.

Res hvala, ampak to sem moral ze vedeti, ko sem postavljal IP masq.
Torej postavljena je mreza 192.168.1.0 na tej mrezi je linux ki dela IP
masq. te mreze na internet. To deluje. Hocem samo gledati kateri IP-ji se
maskirajo.

> ipfwadm -M -l samo pokase katere ip-je maskiras.

BINGO ! ampak poglej, kaj napise v mojem primeru, ko hocem, da mi to
pokaze.

[root na portal /root]# /sbin/ipfwadm -M -l
IP masquerading entries
/sbin/ipfwadm: unexpected input data
Try `/sbin/ipfwadm -h' for more information.

Hvala !

Lep pozdrav !

--
// Simon ZZekar